CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, November 4, 2012

SYUKUR...Syukur..SyukUR....Alhamdulillah..

ALHAMDULILLAH...ALHAMDULILLAH..ALHAMDULILLAH..
Segala puji bagi Allah yang masih mmberikan peluang utk ku hirup udara segar..

ALHAMDULILLAH..ALHAMDULILLAH..ALHAMDULILLAH.
Segala puji bagi Mu Ya Allah kerana beri ku kekuatan kembali ke Jalan Mu ya Murabbi..
MUJAHADDAH itu PAHIT..SYURGA itu MANIS..
terima kasih ya Allah.. makin hari makin tenang rase diri nie..
tak dapat ku sangkal, adakalanya hati ku KENTAL, adakalanya hati ku RAPUH...RAPUH..RAPUH..
IMAN ku tuRun Naik turun Naik seperti escalator..Astaghfirullah.....kuatkanlah IMAN ku YA ALLAH..

Ya Allah..saban hari, ujian Mu datang dan pergi.. 
kuatkah hati ku utk mengharungi nye??
Subhanallah..Allahu'akbar..La'ilahaillallah..
mohon pada Mu Ya Allah..
JANGAN sesekali Engkau goyahkan hatiku ini dek kerana hal-hal dunia semata-mata 
yang boleh MELALAIkan diri ku kpd Mu Ya Allah..

DOA ku padaMu Ya Allah...
tabahkanlah hatiku utk mengharungi liku-liku hidup..
kentalkan lah hatiku utk mencari dan mengecapi kejayaan..
Murahkan dan limpahkan rezeki ku Ya Allah..
Sucikanlah rezeki ku jika ia haram..
Dekatlah rezeki ku jika ia jauh dariku...
Limpahkanlah kepadaku segala yang telah Engkau limpahkan kepda hamba2 yg SOLEH..
DIDIK kan lah diriku menjadi MUSLIMAH SEJATI.. seindah2 perhiasan adalah wanita solehah..
kurniakanlah kepadaku TEMAN hidup yg sama2 menuju JALAN Mu yA Allah..

Mohon maghfirallah Mu Ya Allah..
Terimalah taubatku ini YA ALLAH..
Terima lah..terima lah..terima lah taubat ku ini Ya Allah.. Amin Ya Rabb..

Monday, July 23, 2012

yeah!!..ramadhan datang lagi..^_*

~ SALAM RAMADHAN KEPADA MUSLIMIN DAN MUSLIMAT..~

~moga ramadhan kali ini lebih bermakna utk kita semua...~



hadkan pergaulan,
tingkatkan amalan...



Tuesday, July 10, 2012

seShopppinggg lagiiiiiiiiiiii..~~



1st gaji.....

shopinggggggggggg shopingggggggggg shoppinggggggggg..

abeh la duittttttttt cek kak....


antara barang2 yg dishopinggggggg:-

blouse jenjalan..
blouse  muslimahhhhhh..
handbag............
gelangggg mutiara..RM5 hengget jekk..kuikuiii...

btw, i'm so happy... da[at  barang...dapat penatt.....dapat abehkan duit.........kuikuiii...~

janji pd diri:- TAK NAK shoping lgi bulan nie..(blh ke??? hahahaha)



tAk tau tOPik....^_^

Assalamualaikum.....^_^


hye u ollss....lame da x update blog...maklumlah ikut m0od ckit bile nk update...hehehe
nk Log in blog nie p0n malehhhhhhhhh...hohoo.....

hrmmmm....ape ek nk cik seyhaa nk bebel kali nie??... x d0k idea laaa..


              ~ ~ ~ ~ *****~ ~ ~ ~ 


haaaaaaaaaaaaa.................

ok la kwan2,, skg nie seha da tukar tempat kje..huhuuu. ( asyik tukar tmpat je kan..ish3x...) 
skg nie da masuk bulan ke2...

meh la seha cite ckit psl keje skg..:-

jawatan:- Pekerja Sambilan (PSH)
Tempat:- Perbadanan Aset Keretapi...
Unit     :- Undang-undang...


so far kje kat snie ok laaa..ofis p0n Santekkk...ade 3 tingkatttttttttt.. unit law kat tingkat 2...
yg beshhhhhhh nye tingkat 2 ni privacy ckit laaa..walaupun sblh nie bilik BOSSSSSSSS...tp bosss OK!!.. 
sEmpoiiii jek...org KELATE la katekan...
u olls nk tau???  b0S kite org nie suke sEsangat pAkai baju kEmeja PINK ngan tai BIRU black!!.. stiap kali    pandang bos je, mesti baju PINK  tai BIRU...adoiii...b0s aku nie mmg gILer piNky kot...hehehhe...

btw...tETap sMart ...walaupun x bRape eNsem..kuikuiiiii...(gurau jekk)



~~~~~~~~~tenkiu...jumpe lagi...~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Saturday, January 14, 2012

~~Jika bELum Tiba mAsanYe..@_@


Ya Allah,
Andai masanya belum tiba,
Jangan izinkan aku untuk jatuh cinta,
Aku memohon agar Kau tunjukkan jalan,
Agar Kau tunjukkan aku tuntutun yang perlu aku lakukan,
Jauhkanlah aku daripada kemaksiatan,
Jauhkanlah aku daripada perkara yang tidak dapat memberi manfaat,
Dan jauhkan aku daripada perkara yang Engkau murkai,
Agar aku dapat menjaga diri.




Ya Allah,
Dan jika dia mencintai aku,
Biarkanlah dia mencintai aku kerana agama itu juga,
Asalkan dia tidak lebihkan cinta kepadaku melebihi cinta kepadaMu,
Supaya cinta itu bersemi di lembayung keredhaan-Mu,
Kerna dari situ lahirlah rahmah dan mawaddah dalam rumahtangga.

Ya Allah,
Jika ini bukan masanya,
Jika ini belum saatnya,
Dan jika Kau tahu kami belum bersedia,
Selamatkan kami,
Jarakkan kami,
Pisahkan kami,
Agar kami jauh dari khilaf yang merosak izzah dan iffah,
Agar kami tak mengundang murka-MU,
Agar kami dapat lebih menjaga hati,

Ya Allah,
Andai dia bukan untuk ku,
Andai dia bukan jodohku,
Maka berilah ganti yang lebih baik buatnya,
Berikanlah dia insan yang benar benar terbaik buat kehidupannya,
Insan yang benar-benar mampu memimpinnya ke syurga-Mu,
Dan bantulah aku untuk memperbaiki diriku,
Agar aku kukuh dalam mencari cinta-Mu..
Agar hati menjadi yang diredhai ilahi.
Amin Ya Rabbal alamin,,,

:: sTatus ku di ofis :::??? ^_*

                      Assalamualaikum,....

hurmmmmmmmmm lame da x update blog,,,sbb nk update p0n kne ikot m0od..kalo x, ntah2 ape enTry sy mAsukkan nnti,,hehehe,,

PEjam ceLik-pejam cilikkk...jap je da 2012...ayooo bgitu pantas mase belalu,,,,
Alhamdulillah Sy da bekerja sEkarang,,tapi k0ntrak je,,(bUkan koNTraktor tau,,hehe)
sy stArt kje 13.12.11...cAntik kan dAte tu??...kire2 tolak tAmbah da sBulan jGk la kje kat kLIACS nie,,
aGak sEronok + pEnat + sTRess p0n ade gak,,

                    ape yg sERonok nye????"

sEr0nok sEbab smUe staff @ consultant sp0rting2,,,tapi yg bEst nye, die Org nie cam bgi "sPEcial layanan" kat Sy,,cewahhhhhhhhhhhh...die 0rg p0n knE c0VER2 kalo nk ckp ape2 kaT sy..c0Ver2 nk borak,,sbb takot sy,,,,,(rhsie la..)..n xbErani nk marah n tEgur sy,,,sbb ape???? jeng..jengggggggggggggg,,,jeng,,,,,ce teka..ce teka,,kih3,,,
Actually, sy p0N x suke dIE0rG cmtu,,,buAT jela cm biAse ngn saYE..sy Nie jUSt admin assistant je...
hal keje, kje laa'..s0AL family MeMBERs ke, tolakkk tepi laaaa..ape la die0rg nie kannnnnnn,...
SayE okkk je,,,"pEmegang rahsIE"..ceWahhh,,cUme 1,2 je yg Saye bgtau kal0 trASe nk bOrak2 ngn "bOS",,hahaha,,,,

                   TAK SERONokkkk!!~~~
agAk2 apE yg x Seron0k ye??? ^_*

hurmmmmmmmm,,biAse la..kEje XsemestiNye sr0Nok sElalu,,kEkadang adE streSs nye,,,sDey nye,,pEnatt nyee,,b0sannnnnnnn nye,,mcam2 laaaa...

ade kE keje yg tak b0san + peNat + stress sgALA  bagai tu???? hahaa..duk uma p0n ley stress tau,
KejE Sy nIe x laaa sUsah sgt,,keje SEnang tapi BANYAKKKKKKKKKKKKKKKK,,,smue nAk igt dlm kEpala nie,,kkdg Smp xSeMpat nak PIKIR beNde lain,,sbb nk Igtkn  hal keeje,e,aduiiii,,ape p0N tak b0leh la...:D

nIE la dUty kat ofis::-

>> ReceiVE inc0ming  mAil...tIap2 arI je dA bER "BuNdeL2" surat,,kEkadg nk tEmuntah Tengok surat2 tu,,
>> peTTY CAsh--> keNE Jage Duit n sGala bagai tu laaa..KLIACS + KTMB,,,aduii,..pening!
>>  chECklist mEETing2,,

kEje kat sNise da cm P.A (pERSonal Assistant)..cUME x amik mInit mEsyuart je,,TU  ygPALING uke!!..hehe::D

ok laaa.. da Penat mEmbebel kat snie,,
:: ApE p0n, sy bEsyukur dibEri peLuang keje kat snie wlupun k0ntrak n Gaji x berapa LUMAYAN,,ehhee,,

---->EXPERiEnce iS vERY ValuEaBle if compAre tu $$$$$$...<----
            $$$Side iNcome dr b0s tetAp ade..hehehe:D

:: Wasalam...EnJoy Your Life although S0metimes y0u feel bored...::

Tuesday, September 13, 2011

aIdiLfiTri 2011...kELuArga bAhagia,,